Hoe kan ik een opstartbericht van mijn telefoon verwijderen?

Dag,
Wanneer ik mijn telefoon opstart, geeft die een bericht dat gaat als volgd: Uw telefoon is opnieuw opgestart en moet worden ontgrendeld met uw patroon. U kunt uw vingerafdrukken gebruiken als u de telefoon de volgende keer ontgrendelt. Weet iemand hoe ik dit eraf haal ?
Telefoon merk: Samsung
Model: Galaxy A5 (2017)
Android versie: 8.0
Samsung/Android Experience versie: 9.0

Foto zal ik erbij zetten, mocht je vragen hebben, stel ze want daar heb zowel jij als ik wat aan.

Met vriendelijke groet,
Rik

Picture for question
5 jaar geleden
in: Software
1.1K
Amadea
5 jaar geleden
Dat patroon zul je toch zelf hebben ingesteld? Want anders zou er een inlogcode gevraagd worden.
Ritsuka
5 jaar geleden
Dat is standaard, krijg je volgens mij niet weg.

Antwoorden (1)

Dat is standaard, wanneer je je telefoon (opnieuw) opstart ben je verplicht je patroon te gebruiken, om misbruik / diefstal te voorkomen. Je kunt dit er niet afhalen.