Wat is een goede (liefst gratis) screen/audiorecorder voor Android mét cloudopslag?

Ik gebruik nu Mobielen, heel tevreden over maar die zet alles op m'n telefoon. Natuurlijk is de capaciteit dan er beperkt. Ik zoek dus een recorder met cloudopslag, liefst gratis want zoveel heb ik hem nu ook weer niet nodig.
Mobielen= Mobizen.

6 maanden geleden
in: Software
TurfGraver
6 maanden geleden
Waarom na opslaan lokaal niet verplaatsen naar de cloud?
BonBonvanJohn
6 maanden geleden
AZ Screen Recorder schijnt goed te zijn.
Je kunt toch Android zo instellen dat hij inhoud van bepaalde mappen automatisch upload naar een clouddienst (bijv Google Drive of Onedrive) zodat het niet lokaal op je telefoon blijft staan.

Geef als eerste antwoord