Hoe zorg ik er voor dat wat ik doorstuur compleet aankomt bij de ontvanger?

Jarenlang stuur ik 'forwards' door naar een aantal vrienden van me. Altijd goed gegaan. Sinds kort komt een aantal bijlagen niet mee. Ze ontvangen de email, maar de erbij behorende bijlage ontvangen ze niet. Hoe voorkom ik dit?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik ben niet op zoek naar een lapmiddeltje. Ik ben op zoek naar een manier om weer als vanouds de bijlagen meegestuurd te krijgen zonder gegoochel, gewoon met 'doorsturen', email-adressen invullen en verzenden, klaar!
Op de één of andere manier is er kennelijk iets ergens veranderd/misgegaan, waardoor wat ik doorstuur niet meer compleet is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

als je dan een mail ontvangt, download zelf de bijlage en inhoud. Maak dan een nieuwe email met de inhoud en bijlagen en stuur hem dan als een mail naar je vrienden;)