ik ben mijn PUK code kwijt en mijn Eigen tel nr! wat moet ik nu doen?

hallo ik heb pas geleden een simkaart gekregen in duitsland, deze deed het gewoon. omdat ik vaak in duitsland ben is dat natuurlijk goedkoper. dan gebeld worden op een nederlandse sim. en als je er een gratis kunt krijgen is dat alleen mooi mee genomen. niks mis mee doet het gewoon etc, nu is het zo. me neefje heeft met mijn toestel gespeeld. op een of andere manier moet ik nu een PUK code ingeven. ik aldus naar de duitse vodafone gebeld etc, maar omdat ik geen vaste woonverblijfplaatst heb in duitsland geven ze geen informatie uit. dit omdat ik in nederland woon. aldus naar vodafone nederland gebeld en zij kunnen mij niet helpen omdat het een duitse simkaart is, aldus moet weer naar de duitse vodafone. probleem aan alles is.. ik weet me eigen nr nog niet eens, probeer het altijd uit me hoofd te leren. en heb de doos ervan niet waar me nr op staat. heb alleen de simkaart nr en een imei code. veel verder kom ik niet. is er een tool of een programma die een simkaart ken uitlezen wat de PUK code is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, alleen via de servicedesk te verkrijgen. Ga naar een winkel van de provider in Duitsland of handel het af via de gulle gever van de simkaart.