Met welk programma kan ik het best een kleur van een kamer testen?

Ik volg enkele Facebookgroepen over interieur waarin mensen raad vragen over een kleur. Geregeld komen daar reacties waarbij mensen de foto opnieuw posten maar dan met een andere kleur van muur enz. Nu ik ga verhuizen lijkt me dit een supertool. Sommigen kunnen ook bv de zetel kleuren of objecten toevoegen. Maar welk programma is hiervoor best geschikt? Het maakt niet uit, gratis of betalend.

8 maanden geleden
in: Software
Ritsuka
8 maanden geleden
Volgens mij heeft de Ikea zo'n tool voor meubels
tinus1969
8 maanden geleden
Het kritische punt is niet het programma, maar je beeldscherm. Kleurechtheid is niet gegarandeerd en verschillende beeldscherm geven kleuren verschillend weer.
liveisgreat
8 maanden geleden
dat is niet erg, ik wil het gewoon indicatief testen

Geef als eerste antwoord