hallo mijn vraag is of ik elk beeldscherm in de gaten kan houden in mijn huis zonder dat ze het door hebben ?

ik weet dat er wat bepaalde programma's zijn maar zijn er ook gratis programma's of iets wat ik niet eens hoef te downloaden ik heb administratie rechten om mijn computer zowel als op het net werk alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt me dat je hiermee de privacy van anderen aan wilt tasten.... Wat dat betreft, succes met het zelf uitzoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit me aan bij Trawant. Ga je niet helpen bij illegale activiteiten.

Antwoorden (1)

Dat kan, met Teamviewer. Je kan de pc's kijken via je smartphone of een andere pc. Je moet wel op beide computers Teamviewer hebben en van tevoren een wachtwoord intypen. Dus ga voor dat iemand op de computer gaat al vast teamviewer met elkaar 'verbinden' (teamviewer is gratis)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar ik wil iemand in de gaten zonder dat ze het weg kunnen klikken of doorhebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je dit in vredesnaam willen?