Waarom kan ik dit nou niet meer? (zie info)

Ik kon eerst met Fraps een spel, met hele frames, opnemen en nou, een half jaar later, gaat het spel een stukje stoppen en gaat dan weer door en zo gaat het de hele tijd door (laggen). Waarom kan ik dat nou niet meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je Pc loopt gewoon na een periode (afhankelijk van je gebruik) vol met troep.. (installatie)bestanden die worden overal opgeslagen( niet geordend bij elkaar)

Door je schijf te Defragmenteren ( Let op: NIET kiezen voor formatteren want dat wist heel je schijf)
worden de bestanden die ongemerkt je computer op zijn gekomen ( met installaties bijv) en die overal staan weer allemaal 'samengebonden'.. dit kan enorm schelen in de snelheid van de computer!

Hier vind je er wel wat meer informatie over: http://www.schoonepc.nl/optim/defrag.html

het is misschien ook handig om eens een programmatje als CCleaner te gebruiken, deze verwijderd onnodige bestanden van je systeem ( dus bestanden die tijdelijk op je pc staan die nodig waren voor installaties en bijvoorbeeld je browser history etc.)

Succes,

Downstar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk heb je in die tijd een virus opgelopen waardoor je pc aanzienlijk trager is gaan lopen ,