Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik dit nou niet meer? (zie info)

Ik kon eerst met Fraps een spel, met hele frames, opnemen en nou, een half jaar later, gaat het spel een stukje stoppen en gaat dan weer door en zo gaat het de hele tijd door (laggen). Waarom kan ik dat nou niet meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
439

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je Pc loopt gewoon na een periode (afhankelijk van je gebruik) vol met troep.. (installatie)bestanden die worden overal opgeslagen( niet geordend bij elkaar)

Door je schijf te Defragmenteren ( Let op: NIET kiezen voor formatteren want dat wist heel je schijf)
worden de bestanden die ongemerkt je computer op zijn gekomen ( met installaties bijv) en die overal staan weer allemaal 'samengebonden'.. dit kan enorm schelen in de snelheid van de computer!

Hier vind je er wel wat meer informatie over: http://www.schoonepc.nl/optim/defrag.html

het is misschien ook handig om eens een programmatje als CCleaner te gebruiken, deze verwijderd onnodige bestanden van je systeem ( dus bestanden die tijdelijk op je pc staan die nodig waren voor installaties en bijvoorbeeld je browser history etc.)

Succes,

Downstar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk heb je in die tijd een virus opgelopen waardoor je pc aanzienlijk trager is gaan lopen ,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding