Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik gegevens vanuit Excel in een tekst in word?

Ik ben bezig met het maken van een standaardtekst in Word. In deze tekst moeten gegevens vanuit Excel worden toegevoegd. Ik kopieer de gegevens met opmaak naar Excel zodat, als deze worden gewijzigd, deze goed in Word komen te staan. Als ik dit doe komen de gegevens steeds op een nieuwe regel, terwijl ik wil dat het in de tekst komt te staan.

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
De gegevens in Word moeten dus uit Excel worden gehaald

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarom probeer je het niet andersom ?
Excel gegevens kun je eenvoudig toevoegen ("mergen") in Word.

Zie deze link in de bron voor een uitgebreide uitleg.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding