Hoe krijg ik gegevens vanuit Excel in een tekst in word?

Ik ben bezig met het maken van een standaardtekst in Word. In deze tekst moeten gegevens vanuit Excel worden toegevoegd. Ik kopieer de gegevens met opmaak naar Excel zodat, als deze worden gewijzigd, deze goed in Word komen te staan. Als ik dit doe komen de gegevens steeds op een nieuwe regel, terwijl ik wil dat het in de tekst komt te staan.

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
De gegevens in Word moeten dus uit Excel worden gehaald

Toegevoegd op 18 februari 2019 14:58: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarom probeer je het niet andersom ? Excel gegevens kun je eenvoudig toevoegen ("mergen") in Word. Zie deze link in de bron voor een uitgebreide uitleg.

Bronnen:
https://support.office.com/nl-nl/article/a...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100