Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Spatieteken blijft verschijnen bij ondertiteling, hoe krijg ik dat weg?

Mijn huisdier is op mijn toetsenbord gaan zitten en heeft allerlei knopjes ingedrukt. Sinds dien verschijnt er telkens wanneer ik iets aan het kijken ben op mijn laptop een spatieteken in de ondertiteling voor of na de tekst. Ik krijg dit tekentje niet weg. Ik bedoel zo'n spatieteken dat tevoorschijn komt als je iets aan het typen bent (verticaal knipperend streepje). Kan iemand mij alstublieft helpen dit weg te krijgen want dit is heel irritant.

9 maanden geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je op F7 drukt is je probleem voorbij. En ik vind dat je kat wel even excuses mag maken!
(Lees meer...)
escape
9 maanden geleden
Thecis
9 maanden geleden
Voetnoot, katten doen niet aan excuses. Ze vinden dat ze gecomplimenteerd mogen worden omdat ze ervoor hebben gezorgd dat je iets nieuws geleerd hebt.
Lizzy
9 maanden geleden
Hahahah, hartelijk dank voor je hulp! Eindelijk is het weg! Ja het was een logee kitten dus vandaar zeker :p Ik heb nu zeker iets nieuws geleerd

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding