Als email outlook aangeeft dat er onvoldoende opslagruimte is, wat houdt dat in?

Worden oude of nieuwe berichten dan automatisch niet meer opgeslagen, bij elk nieuw inkomend of verstuurde email . Zo ja zijn die dan helemaal verdwenen of kunnen die toch nog worden teruggehaald?

een jaar geleden
in: Software
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Nieuwe berichten kunnen niet meer ontvangen worden. Men zal ze opnieuw moeten sturen als er weer ruimte is.

Antwoorden (1)

Dit betekent dat de opslaglimiet van je Outlook-account is bereikt en je geen nieuwe e-mails kunt ontvangen of verzenden totdat je ruimte vrijmaakt door oude e-mails te verwijderen of je opslagruimte te vergroten.
9 maanden geleden