Met welke registry-aanpassing zorg je ervoor dat Nvidia _nooit_ probeert te checken of er een TV-out signaal moet worden gegenereerd?

Regelmatig zet ik hardwareversnelling uit, om met PrintScreen een shot te kunnen nemen van filmpjes.
Echter, dan krijg je regelmatig onderstaande foutmelding (zie plaatje). Ik heb gelezen dat dat komt omdat Nvidia _altijd_ (als je de beeldscherminstellingen opent en dergelijke) checkt of er een TV-out signaal moet worden gegenereerd of niet (als ik 't goed heb onthouden).

Echter ik heb geen TV-out... 't Is sowieso stom dat Nvidia dat steeds probeert...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

HiJackThis kan alle veranderingen van register monitoren, dus zal ook wellicht hier kunnen laten zien wat die ene entry zal zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar hij doet 't al als je simpelweg desk.cpl probeert te benaderen... En dan is er nog niks _veranderd_.