Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke registry-aanpassing zorg je ervoor dat Nvidia _nooit_ probeert te checken of er een TV-out signaal moet worden gegenereerd?

Regelmatig zet ik hardwareversnelling uit, om met PrintScreen een shot te kunnen nemen van filmpjes.
Echter, dan krijg je regelmatig onderstaande foutmelding (zie plaatje). Ik heb gelezen dat dat komt omdat Nvidia _altijd_ (als je de beeldscherminstellingen opent en dergelijke) checkt of er een TV-out signaal moet worden gegenereerd of niet (als ik 't goed heb onthouden).

Echter ik heb geen TV-out... 't Is sowieso stom dat Nvidia dat steeds probeert...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

HiJackThis kan alle veranderingen van register monitoren, dus zal ook wellicht hier kunnen laten zien wat die ene entry zal zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar hij doet 't al als je simpelweg desk.cpl probeert te benaderen... En dan is er nog niks _veranderd_.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding