Ik moet ineens inloggen in mijn mailbox. hoe moet ik nu inloggen?

Als ik mijn mail wil lezen wordt er nu plotseling gevraagd om in te loggen. Ik heb hier nooit inloggegevens voor gehad. Bij het inloggen staat ook niet "wachtwoord vergeten?" Dus kan ik de gegevens ook niet opvragen.

een jaar geleden
in: Software
1.9K
TurfGraver
een jaar geleden
Wat voor mailbox?
rwickerhoff
een jaar geleden
uit de app store Mailbox voor outlook
TurfGraver
een jaar geleden
En die is gelinkt aan een mail account van...?
rwickerhoff
een jaar geleden
ik weet niet wat je bedoelt. Mijn mailadres is info@delftschehuys.com en dat kan ik niet meer openen op mijn samsung telefoon en samsung tablet gelukkig nog wel op mijn desktop.
TurfGraver
een jaar geleden
Er zal in outlook een inlog (met ww) ingesteld zijn voor die webserver.
Of u logt op de desktop in met een bedrijf account?
ON1DU
11 maanden geleden
Een e-mail account heeft een login en paswoord, anders kan iedereen je mail lezen. Als je die vergeten bent, contacteer je provider, waar je het internetabonnement hebt.

Antwoorden (1)

Ga naar de website van je e-mailprovider en klik op de knop 'inloggen'. Vul vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op 'inloggen'.
9 maanden geleden