Zijn de systeemvereisten van deze computer genoeg voor De Sims 4?

Ik heb een goedkope computer gezien bij de Bart Smit die ik graag voor simpele doeleinden wil gebruiken. Ik ben verder geen gamer, maar wil graag wél De Sims 4 straks installeren. Nu rest mij de vraag of dit mogelijk is.
Specificaties computer:

19.5 inch HD-scherm met een resolutie van 1600 x 900 mp;
Intel J1900 2.4 Ghz Quad Core processor;
4GB intern geheugen;
500GB harde schijf;
Intel HD grafische kaart;
Kaartlezer;

Systeemvereisten Sims 4:
http://www.pinguintech.nl/simclopedie/desims4/desims4-minimale-systeemvereisten/ (Een linkje naar een lijstje, als dat mag)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/reviews/3595/3/desktop-best-buy-guide-juli-2014-budget-en-basisgamesysteem.html Je kan zo'n systeem bij onlinewinkels laten samenstellen. Dat is een systeem dat 10x beter is om te gamen. Je moet dan nog wel zelf een monitor aanschaffen en Windows. Om de prijs wat omlaag te krijgen zou je dan een iets zwakkere videokaart kunnen nemen 260/260x bijvoorbeeld. Het type pc wat je nu gekozen(all in one) hebt zou ik sowieso afraden, je kan beter een kast kopen, zodat je later kan uitbreiden.

Het beste antwoord

Nee. Bij lange na niet. Zeker als je voor ideaal gaat. De grafische kaart is een Intel HD4000 welke veel lager scoort zelfs dan de videokaart voor de minimale eis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaaaaas, wordt hem niet dus! Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op http://www.systemrequirementslab.com/cyri , een site waar je simpelweg de game moet ingeven & de site 'scant' dan je computer om te kijken of deze voldoet aan de systeemvereisten. (zonder virus)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goede tip! Dankje! :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ehh. Dat is een site voor als je de PC al hebt. Dat werkt slecht als je hem nog moet kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, ja juist. Sorry haha