Daar worstelen meer gebruikers mee. Eénmalig verwijderen helpt niet.
Dit blijkt te werken:

Maak een batchbestand met de volgende inhoud:

@echo off
if exist "C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender VPN\installer\installer.exe" goto remove
goto end
:remove
"C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender VPN\installer\installer.exe" /uninstall /silent
rmdir /q /s "C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender VPN"
goto end
:end

Plaats dit bestand in taakplanner. Bij het opstarten van de computer dient het met administratorrechten uitgevoerd te worden.

Mocht je nog vragen hebben hoe dit allemaal precies moet, dan hoor ik het wel.
.
Als je alleen niet wilt dat VPN automatisch opstart: ga naar Taakbeheer, kies Opstarten. Rechtermuisknop op 'Bitdefender VPN-app' en klik op 'Uitschakelen'.
SimonV
een jaar geleden