Bij een studentenvereniging op rekening drinken: welk programma is hiervoor handig?

Als je een studentenvereniging op rekening drinkt, van welk computerprogramma maakt de vereniging dan gebruik om dit te registreren? Aan het einde van de maand krijg je vervolgens de rekening per email toegezonden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1K
Reddie
9 jaar geleden
Is gewoon streepjes zetten op een bierviltje of in een schrift niet veel simpeler. Het lijkt me dat je met een kanon op een mug aan het schieten bent.

Antwoorden (3)

gewoon met excel ijkt me.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Filemaker is een makkelijk programma waarin je dit soort administraties kunt verwerken, of al is gemaakt door iemand anders en met kleine aanpassingen naar wens kunt instellen. Excel is een prima alternatief, zou alleen niet weten hoe je met excel een automatische mailing de deur uit krijgt... Bij Filemaker zit die optie standaard in het pakket verwerkt...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoii,

wiebetaaltwat.nl (ook voor mobiel) is hiervoor best handig.
wanneer jij voor iets betaald, voer je in voor wie je dit hebt gedaan en hoeveel dit was.
hierbij zie je een overzichtje hoeveel iemand 'rood' staat, en terug moet betalen
of geld terug krijgt. dit is te zien onder het kopje: 'afrekenen'
verder kan je een notificatie inschakelen die je een berichtje stuurt wanneer je onder een - bedrag of veel terug betaald krijgt zodat iedereen ervan op de hoogte is hoeveel je iemand schuldig bent.

je kunt altijd even op de website kijken:
https://www.wiebetaaltwat.nl/
het is in ieder geval gratis :)