Kan ik de tekst op mijn scherm permanent groter maken?

Ik ben 74 en ik moet dat nu telkens manueel doen wanneer ik inlog

een jaar geleden
in: Software
1.6K
Amadea
een jaar geleden
Welk systeem gebruik je? Om welke schermtekst gaat het?

Antwoorden (1)

Letters vergroten
Verander zo de grootte van letters in Windows 10 en 11:

Klik op de Startknop > Instellingen (het pictogram van het tandwiel).
Klik op Toegankelijkheid.
Klik in Windows 10 op Beeldscherm. Klik in Windows 11 op Tekengrootte.
Klik bij 'Tekst groter maken' (Windows 10) of 'Tekengrootte' (Windows 11) op het blauwe schuifje.
Sleep het schuifje naar rechts om de tekst groter te maken.
De voorbeeldtekst laat zien hoe groot de letters worden. Klik op Toepassen.
De wijzigingen gaan direct in. De lettergrootte terugzetten naar de originele grootte? Versleep het schuifje naar 100% en klik op Toepassen.
een jaar geleden