Hoe maak ik een foto in mijn afbeeldingen (W7) pagina- groot?

nu worden ze in postzegelformaat weergegeven en ik krijg ze niet groter

Toegevoegd na 17 uur:
kan het wellicht aan de camera instellingen (afmetingen) van mijn Samsung NE1 liggen? en hoe doe je dat?
Dank voor alle antwoorden. Constant.

11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Hoi,
Je gaat in het desbetreffende venster staan met de afbeeldingen. Rechtermuisklik en dan 'Beeld', daarna kun je kiezen hoe groot je deze wilt zien, als postzegel, tegel, extra grote pictogram.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je met de muis in de map staat kan je er in scrollen met de controltoets ingedrukt. Hierdoor kan je de grootte van de pictogrammen traploos vergroten of verkleinen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor zijn diverse programma's ( meestal fotobewerking programma's ) voor in omloop.
Let wel een foto die klein is en die je groter wilt maken in een programma als word bijvoorbeeld word heel korrelig.
Het programma paint zit in windows zelf onder bureau accessoires.
Download windows live essentials ( gratis) en je hebt windows live photo galerie en Picasa ( ook gratis)ook een eenvoudig maar makkelijk leerbaar programma.
Frank

Toegevoegd na 4 uur:
De basis ligt altijd bij de gemaakte foto die je maakt met jouw toestel.
De meeste fotoapparaten hebben verschillende manieren van formaat. Lees het aantal pixels per vierkante centimeter.
Van daaruit kan je dan verder werken.
Als je de foto oproept met windows verkenner en deze weergeeft in detailweergave kan je een idee van de kwaliteit van de foto zien.
Huidige camera's zullen altijd meer dan 2 MB groet zijn.