Selecteer de afbeelding waarvoor u een effect wilt toevoegen of wijzigen.
Ga naar het tabblad Opmaak en klik onder Hulpmiddelen voor afbeeldingen in de groep Afbeeldingsstijlen op Afbeeldingseffecten.
Houd de muisaanwijzer op een van de opties bij Afbeeldingseffecten om een menu weer te geven met verschillende manieren om elk effect toe te passen. Terwijl u de muisaanwijzer op een van de menu's voor het effect houdt, ziet u een voorbeeld van het effect op de afbeelding in het document.
Als u het effect dat u toevoegt wilt aanpassen, klikt u op Opties onder aan elk menu voor het effect. Als u bijvoorbeeld het menu Schaduw hebt geopend, klikt u op Schaduwopties om het schaduweffect aan te passen.
(Bij mij - Office 2010 - zie ik Schaduweffecten direct onder Opmaak.)
SimonV