Hoe kan ik TotalAdblock verwijderen?

Luklt niet via geinstalleerde programma's, schijnt een extensie te zijn van Google Chrome, daar zie ik dit ook niet

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Software
15.6K

Antwoorden (1)

Als je dit naar je adresbalk kopieert:
chrome://extensions/
zul je toch echt Total Adblock tegenkomen om te verwijderen.
Ik heb zelf de extensie even geïnstalleerd en weer verwijderd.
Je kunt ook na de link op internet gaan:
https://chrome.google.com/webstore/detail/total-adblock-ad-blocker/gekdekpbfehejjiecgonmgmepbdnaggp/related
Als de extensie geïnstalleerd is, geeft Chrome je de mogelijkheid deze daar weer te verwijderen.
Toegevoegd op 21 december 2021 14:55: tekst
SimonV