Hoe krijg ik mijn navigatiebalk van outlook weer op de oorspronkelijke plaats?

kan iemand mij helpen om de navigatiebalk in outlook weer op de juiste plek te krijgen. gister stond hij namelijk nog netjes onder alle mappen van mijn outlook. maar ik heb zojuist mijn laptop opgestart en nu is ineens mijn navigatiebalk naar links verplaats. (zie afbeelding)

Picture for question
2 jaar geleden
in: Software
42.4K
Ellenwackers
10 maanden geleden
Hoi, heb je al gevonden hoe je dit weer kan terugzetten ? Anders kan ik je wijzen hoe dit gaat, is echt zo gedaan. Gr. Ellen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is "Het mappenvenster minimaliseren" aangezet. Dat kan je zelf doen door middel van het aanklikken van het pijltje naar links, dat helemaal bovenaan in het mappenvenster staat als deze niet is geminimaliseerd.
Maar het weer "maximaliseren" van het mappenvenster gaat niet op die manier. Daarvoor moet je zelf de breedte van het mappenvenster weer aanpassen. Dat doe je door te "slepen". Je gaat met je cursor op de linkerrand van de navigatiebalk staan, zodat de cursor verandert in twee pijlen (één naar link en één naar rechts). Als je dan met je linkermuisknop klikt en deze ingedrukt houdt, kan je door naar rechts te slepen de navigatiebalk weer breder maken.
Het gevolg daarvan zal zijn dat je mappen weer allemaal zichtbaar worden op de plek waar nu de navigatiebalk staat, en de navigatiebalk wordt dan automatisch verplaatst naar beneden, onder de mappen.