Google Chrome blijft oneindig "instaleren" en werkt niet. Wat te doen?

Ik wil graag naar Google Chrome overstappen, omdat veel websites niet goed werken op IE. Maar nu ik Google Chrome instaleer, blijft hij eeuwig op het schermpje: "Google Chrome aan het instaleren." staan, en als ik later Google Chrome wil opstarten, doet hij dat wel, maar laat hij geen enkele website, hij blijft de websites gewoon eeuwig laden. Wat kan ik doen zodat Google Chrome wel goed werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (4)

Ik ben ook overgestapt naar Google Chrome en heb er geen spijt van; werkt snel en prima!
Misschien eens bij de FAQ van Google kijken bij Google Help. Desnoods contact met ze opnemen?
Sukses.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of....werkt je pc traag???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al geprobeerd het helemaal te verwijderen en opnieuw installeren? (Star-configuratie scherm-software-en dan op chrome klikken en verwijderen.) Als noodoplossing kan je ook de portable versie downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer dit eens!

* Ccleaner downloaden en installeren (nog niet opstarten)
* vervolgens google chrome deinstalleren.
* Dan, Ccleaner opstarten en draaien en alles accepteren. * Je PC opnieuw opstarten.
* google chrome opnieuw installeren

link naar de gratis versie.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner

klik rechts bovenin "download now" (die 3,33mb file)

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Goede keuze trouwens :)

Overal waar ik kom, schop ik altijd iedereen van IE af
en installeer ik Google Chrome! hehe

IE is onhandig, traag en verschikkelijk verouderd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij kwam er altijd een man van BCC die ook een goede vriend van ons is geworden bij ons thuis. hij zag dat wij google chrome gebruikten en ging het gelijk verwijderen. het is heel slecht voor de computer, dus download internet explorer 9, ook al kan google chrome sneller zijn, het word geen pretje voor je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar had ik ook graag het fijne van weten....
Ik denk niet dat een bedrijf als Google op dat punt ook maar enig risico zou nemen!
Graag een antwoordje.
capthavoc
12 jaar geleden
ie 9 sanp ik eigenlijk niks van hij blijfr maar zeuren om dingen die ingeschakeld of uit geschakeld moet worden elke keer opnieuw
ik gebruik google chrome vanaf dag 1 en hij is standaard browser geworden