I-tunes, wanneer ik op een nummer klik om af te spelen gebeurde dat nu niet meer?

I-Tunes meldt het volgende:
"Je staat op het punt om het afspelen te starten. Wil je het nummer wissen dat eerder aan Volgende is toegevoegd?"
Hoe kan ik dit weer ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (1)

Je hebt het waarschijnlijk over wat in het Engels ‘Up Next’ heet. Dit zijn meldingen van het berichtencentrum, zodat je weet welke nummers er spelen.
Als je op Verwijderen klikt wordt de Up Next-lijst leeggegooid zodat je met een schone lei begint. De nummers zelf blijven op het systeem en in iTunes staan.
SimonV