Hoe schakel ik een vreemde opslaglocatie in Word uit of verander ik deze?

Hoe schakel ik een vreemde opslaglocatie in Word uit of verander ik deze? Sinds kort is de standaard voorgestelde opslaglocatie van nieuwe documenten een https://d.docs.live.net/[lange code]-locatie, terwijl dit een map op de harde schijf moet zijn. Kan ik dit veranderen of liefst helemaal uitschakelen?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het hangt wat van je versie af:
- Ga naar Bestand, Opties. Open de sectie Opslaan. Geef de gewenste locatie op bij Standaardbestandslocatie en klik op OK.
- Ga naar Bestand, Opslaan, Extra, Opties voor Opslaan. Geef de gewenste locatie op bij Standaardbestandslocatie en klik op OK.
Toegevoegd op 23 februari 2021 09:06: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV