Waar kan ik professioneel software kopen/huren voor aanmaken foto-albums?

Wij zijn een bedrijf dat 15jaar geleden zelf een software gemaakt heeft voor het aanmaken van foto albums.
Nu is het tijd om een nieuwe site en ook software te maken.
Nu in deze tijd nog zelf een software maken om foto albums op te maken, is niet zo verstandig denk ik. Volgens mij moeten er genoeg leveranciers zijn van wie we hun software mogen huren en door onze klanten laten gebruiken. Zo moeten we ook niet telkens zelf voor updates enz in staan.
Maar bij wie kan ik hier voor terecht?
Bedankt voor je hulp
Tom Vielfont

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

Misschien zoek je zoiets?
• FlipHTML5
• Adobe Bridge (recommended)
• Magix Photo Manager.
• XnView.
• Momento.
Voor het huren zou je contact kunnen opnemen met bijvoorbeeld https://softwarelicense4u.com.
SimonV