Welke freeware CD/DVD brandprogramma gebruik jij?

Ik zoek een andere, het liefst portable.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Portable Nero... en dan een oudere versie, want die is sneller...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij de juiste. Ik heb hem geprobeerd, Nero 7 gevonden. Helemaal goed. en Compleet De anderen had ik ook geprobeerd, maar zijn niet zo prettig om mee te werken als Nero. Thanks XiniX

Andere antwoorden (5)

Als je 'een andere' zoekt, zou het wel helpen als even zegt wat 'dat ene' was.
Imgburn is een uitstekend gratis programma.
AWM
14 jaar geleden
Ik gebruik Roxio.
Ik weet niet zeker of deze gratis te krijgen is als je hem niet hebt, maar het stond al op mijn laptop toen ik deze kocht.

Toegevoegd na 41 seconden:
Overigens kun je ook gewoon Windows Media Player hiervoor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
burnerxp ook als portable te downloaden en is gratis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
imageburn. Nog geen problemen mee gehad en brand alles.