Hoe komt het dat als iemand op msn iets tegen mij zegt dat ik dan eerst op het msn balkje moet klikken en daarna op het gesprek?

Ik wil dat er gewoon een oranje balkje komt en als je daarop klikt meteen het gesprek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

als je windows 7 hebt zit dat er automatisch in maar als je xp of vista hebt dan heb je of heel veel gespreken of er is iets anders. in windows 7 kan je er nix aan veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb dat niet! heb je misschien msn 200..? een oude msn? 2011 is net nieuw! maaar misschien komt het doordat het gesprek van msn is (duhhh) oke ik snap het niet echt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geef je een (onbehulpzaam) antwoord als je het toch niet snapt? -