Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

usb werken niet meer

IK heb 4 usb ingangen waarvan er nog maar 1 het doet.Kan ik die andere 3 laten maken? zoja wat zal dat gaan kosten? kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
481

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Drivers verwijderen en opnieuw opstarten, dan moet het weer werken. Dus softwarematig kost niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar het configuratiescherm, daar kies je steembeheer hardware en vervulgens ga je naar de usb drivers die je weggooid, nu opnieuw opstarten. Hierbij installeert windows je drivers opnieuw. Nu moet alles weer werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip jeroen

Andere antwoorden (2)

Check op wat voor drivers je usb poorten werken. Je kunt dit zien bij start -> configuratiescherm -> hardware.
Google dan de drivers van je usb poorten en zoek uit waar je die drivers kan downloaden. Installeren en dat zou moeten werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad even kijken via Configuratiescherm > Systeem > Apparaatbeheer naar de Universeel Bus Controllers. Probeer deze te verwijderen, met rechts op klikken en dan Installatie ongedaan maken.
Start daarna de computer opnieuw op, als ze het dan nog niet doen zijn ze denk ik stuk.
Bij o.a. Dixons kun je voor ongeveer 18 euro een nieuw USB kaartje kopen die je in je computer kan plaatsen of ga naar je lokale computer winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding