Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een opdracht op mijn laptop annuleren?

Ik heb een Asus laptop en een Iphone telefoon. Sindsdien is het een ramp om de foto's van mijn telefoon op volgorde op mijn laptop te krijgen. Alles staat door elkaar, en dat schijnt te zijn omdat de Iphone alleen met een iMac communiceert, of Apple computer. Je wordt dus gewoon gedwongen alles van Apple aan te schaffen. Nu heb ik via een computerwinkel de tip gekregen de icloud-app te downloaden, dan zouden de foto's wèl op de juiste volgorde op mijn laptop komen. Dus ik dat gedaan. Mijn laptop is overigens enorm traag, dus omdat er niks gebeurde drukte ik nog een paar keer op downloaden van een paar geselecteerde jaren. Nu zijn er dus ruim 11000 foto's aan het laden van de cloud naar de laptop. Ik denk dat het vastgelopen is want er download niks meer maar mijn laptop is wel vreselijk traag. Weet iemand hoe ik deze download opdracht kan annuleren?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Software
1.6K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Ik weet niet hoe icloud en Apple enzovoorts werkt, maar ik zie dat je laptop staat op vliegstand. Die houdt in dat deze niet is verbonden met het internet. Dit kan ervoor zorgen dat hij niet verder komt. Klik eens op het vliegtuigje, zet deze stand uit en verbind met Wi-Fi.
Chelsea1611
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik weet niet waarom dat vliegtuigje er staat maar ik heb gewoon internet. Als ik de muis erop zet staat er "internet toegang" en dan onze wifi.
SimonV
3 jaar geleden
Heb je de laptop al opnieuw opgestart?
Chelsea1611
3 jaar geleden
Ja ook al meerdere keren :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ctrl + alt + delete tegelijk indrukken. Je kan vervolgens voor taskmanager kiezen . Hier kan je de taak (zeg maar programma's) kiezen en afsluiten...
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Chelsea1611
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Als ik Ctrl + alt + delete doe staat iCloud er niet tussen als lopende zaak :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding