Welke "Windows.old" map heb ik noodig(Windows 10)?

Ieder keer dat windows nieuw Windows versie update uitvoert plaats hij automatisch een Windows.old map op (C:), ik heb nou een van afgelopen september(2016) en een van vorige week 02-06-2017, welke van die mappen heb ik nodig en moet ik bewaren?

Toegevoegd na 8 minuten:
op PC zet origineel windows 8 en in 2015 heb met gratis upgrade naar windows10 gegaan, ik weet niet of ik ooit terug moet naar vorige versie en of ik dan wel weer naar windows 10 kan gaan?

6 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Die van september 2016 kun je verwijderen. Je kunt niet meer terugrollen naar Windows 8 omdat de termijn hiervoor verstreken is.
SimonV