Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik oplossen dan mijn shock Flash niet meer vast loopt ?

als ik zomaar zeggen op een site wil krijg ik bovenaan een balkje met de tekst; De volgende plus-in is vastgelopen :shockwave Flash. en daarna krijg ik een plaatje die ik hier onderzet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
607
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet echt een antwoord, maar wil je wel een advies geven. Let er alsjeblieft op dat je de juiste benamingen in je vraag gebruikt. Een foute naam kan er voor zorgen dat iemand je vraag niet eens leest, terwijl hij/zij het wel kan beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry het moet shockwave Flash zijn!!
en ik weet niet of ik de nieuwe heb!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan eerst checken of er een nieuwe update is. vaak is het zo dat er in je browser veel onbelangrijke invoegtoepassingen actief zijn waardoor de belangrijke juist sloom worden. kijk dit even na.
je kan ook proberen het te verwijderen en opnieuw installeren. help dit niet dan kan je je temp directory leeg maken.deze map vind je in vista en windows 7 zo. of het in xp werkt weet ik niet. klik op start en typ cmd. heb je xp ga dan naar alle programma's: bureau access....: opdrachtprompt

typ in dit dos venster het volgend: ECHO %TEMP%
de plaats van deze map wordt weergegeven
leeg de map

Toegevoegd na 47 seconden:
het kan ook zo zijn dat je videokaart wat oud of te weinig geheugen heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding