Ik heb mijn .PST-bestand geïmporteerd, waarom zie ik mijn agenda-items niet?

Voordat ik mijn pc opnieuw ging installeren heb ik een backup gemaakt van mijn Outlook in de vorm van een .PST-bestand. Na de herinstallatie van Office heb ik mijn mailaccount opnieuw toegevoegd en vervolgens de PST geïmporteerd. Als ik naar mijn agenda in Outlook ga zie ik wel een nummer achter Calendar staan (29), maar alle afspraken e.d. zie ik niet. Doe ik iets verkeerd? Ik gebruik IMAP.

Weet jij het antwoord?

/2500

De meest waarschijnlijke oorzaak is dat de contactpersonen en agenda niet zijn geëxporteerd naar het PST-bestand. Je had bij het exporteren "Submappen opnemen" moeten aanvinken. Maar daarvoor is het nu te laat, vrees ik... Andere mogelijke oorzaken staan hier beschreven: https://www.msoutlook.info/question/do-not-risk-losing-your-contacts-and-calendar-when-using-imap

Bronnen:
https://support.office.com/nl-nl/article/o...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100