Is het mogelijk om via Hotmail een reeds verzonden email te verwijderen/annuleren?

Ik heb spijt van een verzonden mail, kan ik 'm terug roepen bij Hotmail? En zoja, hoe dan? Bedankt'

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Helaas, dat kan niet. Meteen nadat het bericht verzonden is heeft de ontvanger het al binnen. Het enige wat je kunt doen is nu direct een mailtje - met Hoge prioriteit - er achteraan sturen, met het verzoek aan die persoon jouw vorige bericht als niet ontvangen te beschouwen en ongelezen weg te doen...
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u!