Hoe kan ik een schermresolutie veranderen van een bepaald programma Windows 10?

Ik heb een muziekprogramma, alleen dat programma wordt vierkant weergeven. Ik heb alleen geen vierkant beeldscherm en in de instellingen van het programma kun je niks aan het formaat wijzigen.
Is er een optie om het formaat voor één bepaald programma te wijzigen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
3.8K
BonBonvanJohn
4 jaar geleden
Misschien overstap naar het programma 'virtual dj' overwegen? Persoonlijk vind ik dat mooier en beter. En die kan wel full screen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ik ga kijken als ik dit ook een fijn programma vind.

Antwoorden (1)

Dit zou je bijvoorbeeld met Sizer, Autosizer, ResizeEnable of AltMove kunnen doen.
Toegevoegd op 21 november 2019 09:44: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV