waar vind ik outlook op mijn laptop?

hoe zie ik of mijn mail is gelezen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
2K
AnnBoo8146
4 jaar geleden
Zie mijn antwoord op je andere vraag.

Antwoorden (1)

1. Waar vind ik outlook op mijn laptop?
Outlook is niet standaard geïnstalleerd op een laptop. Het is een onderdeel van Microsoft Office. Als je een Officepakket hebt geïnstalleerd, met daarin Outlook, dan vind je dit programma in de map van Microsoft Office.
2. Hoe zie ik of mijn mail is gelezen?
Als je bedoelt of de door jou ontvangen mail is gelezen, moet je kijken in de applicatie, die je gebruikt om je mail te checken en/of te verzenden.
Als je bedoelt hoe je kunt zien of de ontvanger van een door jou verzonden mail de mail heeft gelezen, moet je dit instellen bij het verzenden van de mail. Dan moet je instellen, dat je een leesbevestiging wilt ontvangen. Hoe je die doet, hangt af van het programma, dat je voor je mail gebruikt. En houd daarbij rekening met de mogelijkheid, die de ontvanger heeft, om de leesbevestiging te weigeren. Dus het is niet waterdicht.