Hoe maak je een app? En hoe zet je die in de app store van Apple?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Dat wil je niet de lijst met eisen eindeloos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag zou ik ook wel willen weten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet je 100E per jaar voor betalen.. En eigenlijk moet je dat niet willen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld je aan bij Apple Development, op de site van Apple zelf te vinden, en daar kun je software downloaden voor het ontwikkelen van apps. Voor hulp daarbij is er in je bibliotheek wel een leuk boekje te vinden over iPhone apps
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, aanmelden bij het Apple Development. Ik zou me er niet aan wagen, het programmeren is vrij lastig en je moet wel een goede app maken om die 100 euro per jaar eruit te halen qua winst. Het is wel zo dat als je hier goed in bent en een waardevolle app kan maken, dan loop je echt binnen. Zo ook de developper van de app 'Trein', die app heeft soms de vertragingen eerder in kaart dan de NS zelf. 79 cent per stuk en hij is al duizenden keren gedownload. Die 79 cent wat die app koopt is niet de 100% omzet van developper, Apple pikt er natuurlijk ook wat van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gratis developer? Doe altijd mee aan de beta's enzo.
er zijn programma's waar je apps mee kan maken(met een beetje programmeer ervaring) uiteraard moet je wel een MAC hebben;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Apple iig objective-c gaan leren en een Mac kopen..