Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een app? En hoe zet je die in de app store van Apple?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
857

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dat wil je niet de lijst met eisen eindeloos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag zou ik ook wel willen weten....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet je 100E per jaar voor betalen.. En eigenlijk moet je dat niet willen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld je aan bij Apple Development, op de site van Apple zelf te vinden, en daar kun je software downloaden voor het ontwikkelen van apps. Voor hulp daarbij is er in je bibliotheek wel een leuk boekje te vinden over iPhone apps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, aanmelden bij het Apple Development. Ik zou me er niet aan wagen, het programmeren is vrij lastig en je moet wel een goede app maken om die 100 euro per jaar eruit te halen qua winst. Het is wel zo dat als je hier goed in bent en een waardevolle app kan maken, dan loop je echt binnen. Zo ook de developper van de app 'Trein', die app heeft soms de vertragingen eerder in kaart dan de NS zelf. 79 cent per stuk en hij is al duizenden keren gedownload. Die 79 cent wat die app koopt is niet de 100% omzet van developper, Apple pikt er natuurlijk ook wat van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gratis developer? Doe altijd mee aan de beta's enzo.
er zijn programma's waar je apps mee kan maken(met een beetje programmeer ervaring) uiteraard moet je wel een MAC hebben;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Apple iig objective-c gaan leren en een Mac kopen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding