Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Download Excelerator?

Kan iemand mij uitleggen wat het nu precies is, hoe het werkt en er mij 1 aanraden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
679

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Heel simpel ook deze...
Er zijn sites die een upload maar 20k/sec geven, maar je kunt er wel 10 keer inloggen...

Jij kunt alleen maar een keer inloggen, als je met I.E. een download start... maar een download accelerator die gaat kijken hoe vaak dat het mogelijk is om in te loggen, en alle threads die je erbij krijgt is allemaal winst in je download snelheid...

Er zijn er zoveel, google even en je vind er dozijnen...


Maar zo werkt het...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige download accelerators delen een bestand op in meerdere stukken. Die stukken worden dan simultaan gedownload. Dit gaat soms sneller omdat sommige servers een maximaal beschikbare bandbreedte hebben per open connectie.

Er zijn er velen, ik gebruikte heel lang geleden altijd flashget. Er is ook een firefox plugin met een download accelerator.

Er zijn trouwens ook een aantal van deze tools die niet alleen meerdere connecties open zetten, maar ook een lijst van servers hebben. Ze checken dan of de file die je download op deze servers staat en kiezen de snelste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Accelerator bedoel je denk ik. Hm. Ik gebruik zelf " Internet Download manager", Hierbij kun je het aantal " verbindingen" instellen waarmee je een download binnenhaalt. Hiermee kun je het optimale uit je verbinding (downstream) halen !. dus sneller downloaden!.

Check bron, of ff goegelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding