Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Video of tv speelt na een tijd vertraagd af op mijn pc. Waaraan kan dit liggen?

Eerst speelt het goed af, maar bijvoorbeeld een uur later is dit vertraagd. Als ik echter' mijn pc opnieuw opstart, dan speelt de video weer perfect af zonder vertraging. Waaraan kan dit liggen? Ik heb dit probleem OOK met filmpjes op internet (youtube).
Het vreemde is, als ik mijn pc terug opstart, dan wordt wel alles tegen normale snelheid afgespeeld (voor een tijdje, bv. een uur).
Dus altijd het herstarten van mijn pc zorgt ervoor dat het opgelost geraakt.
Heb al mijn grafische drivers opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds haperingen bij videos.

Het ligt trouwens niet aan mijn grafische kaart denk ik, want mijn games worden perfect afgespeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het heeft in elk geval met je geheugen ruimte te maken misschien
is je virtueel geheugen niet voldoende ? je harde schijf te klein.
Wat er gebeurd is dat je geheugen blijkbaar vol loopt en het niet wordt verwijderd bij en reboot is je geheugen weer leeg
heb je al een een pauze geprobeerd ? dat wil ook wel eens helpen
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd om het cachegeheugen van je browser te wissen?

Bij Internet Explorer gaat dat zo:
Klik in je browser op "Extra" en kies 'Internetopties'.
Klik op de knop 'Verwijderen' in het gedeelte 'Browsegeschiedenis' op het tabblad "Algemeen".
Zorg dat 'Cookies', 'tijdelijke internetbestanden' en 'downloadgeschiedenis' zijn aangevinkt en klik op 'Verwijderen'.

Bij Firefox:
Selecteer 'Extra' in het bestandsmenu van Mozilla Firefox, klik op de knop 'Recente geschiedenis wissen' en controleer of in het venster dat verschijnt het veld 'Buffer' is aangevinkt. Klik op "Nu wissen".
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding