Als Excel van office 365 een update heeft gehad staat alles in het Engels is een NL versie?

is er een manier om dat te kunnen voorkomen.
moet eerst Excel verwijderen en op nieuw installeren dan heb ik weer de NL versie.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Misschien staan je taalinstellingen niet op Nederlands.
Je kan dit controleren door;
Ga naar Start
Instellingen
Tijd en taal
Regio en taal
Klik recht boven op extra instellingen voor datum tijd en regio.
Controleer in dat menu of de instellingen op de juiste regio en taal staan.
SimonV