wat is een goed merk usb-stick? Is er verschil in kwaliteit?

Is het aantal gb van belang als je er slechts een enkele keer een film op zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Als de film een DVD ISO is zou ik 16GB adviseren. Een DVD ISO kan namelijk tot meer dan 8GB oplopen. Maar je kan het ook over een 700MB AVI hebben dan volstaat 2GB ook. Echter kijk naar het pijsverloop (prijzen tweakers pricewatch):

2GB: 3,99
4GB: 4,27
8GB: 5,15
16GB: 13,93

2 en 4 GB zijn dus al niet meer relevant, 8GB is de logische keuze. De merken ontlopen elkaar weinig, deze krijgt een mooie score mee:

http://tweakers.net/pricewatch/259700/kingston-datatraveler-101-g2-8gb-rood.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sandisk Cruzer Micro
Corsair Flash Survivor
Kingston DataTraveler R500
Transcend JetFlash V30
Verbatim Store 'n' Go
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je af en toe een film erop wil laten staan raad ik aan om in ieder geval er eentje van 4 gig of meer te nemen. Verder is de snelheid van de USB 2.0 sticks gelijk. Pas als je een nieuwere computer met een USB 3.0 aansluiting hebt zou je ervoor kunnen kiezen om een USB 3.0 stick te nemen, zodat je film er sneller kan worden opgeschreven.