Ik krijg een error als ik een game opstart. Hoe los ik dit op?

De game is SWAT4.

Error:
No Label

Crash Time: 01/16/19 18:16:41

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3205 MHz with 2047MB RAM
Video: No Video

UserName: Gebruiker
ComputerName: GEBRUIK2LEEUU5
Application location: C:\GOG Games\SWAT 4\ContentExpansion\System\

SWAT Build Number: 6.4

Please enable Direct3D acceleration. You can do this by starting dxdiag and enabling Direct3D Acceleration in the Display1/2 tab after installing DirectX 8.1b (or later) and the latest drivers for your graphics card.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
En? Heb je laatste suggestie (Direct3D acceleration aanzetten) al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Turfgraver, ik heb werkelijk geen idee hoe. Ik heb van alles geprobeerd.

Antwoorden (1)

Je moet het spel opnieuw downloaden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb de game opnieuw gedownload, zelfde error