Wat is snow web application monitoring?

Dit zie ik opeens rechts boven in mijn Chrome browser staan.
This extension tracks web application use for the purpose of license compliance and cost optimization. Dit staat er bij extensies in Chrome.

5 jaar geleden
in: Software
11K
SimonV
5 jaar geleden
Hier staat wat info:
http://go.snowsoftware.com/rs/377-PWR-208/images/Snow%20Inventory_NL_Snow%20Software.pdf
Niesje1973
5 jaar geleden
Okay, dan is het iets van mijn werkgever denk ik. Ik kan er alleen niet uithalen wat ze daarmee precies kunnen zien?
SimonV
5 jaar geleden
Wat ik begrijp dat ze bijvoorbeeld kunnen zien hoeveel en welke licenties je gebruikt. Als een licentie weinig gebruikt wordt, kunnen ze hierop bezuinigen.
Niesje1973
5 jaar geleden
Wel apart dat het dan ook in Chrome zit, daar wordt niks voor betaald.

Antwoorden (1)

Snow geeft een overzicht van de hardware-apparaten en softwareprogramma's die op meerdere platformen en netwerken zijn geïmplementeerd.
Het herkent netwerktoepassingen met commerciële licenties. Zo kan men zien hoeveel en welke licenties je gebruikt. Als een licentie weinig gebruikt wordt, kan hierop bezuinigd worden.
Het herkent en beheert virtuele activa in het netwerk.
Het biedt een auditoplossing voor meerdere platforms, ontworpen om apparaten te vinden, software-installaties te controleren en gebruik te volgen.

Als je niet weet wie het programma geïnstalleerd heeft, zou ik het maar verwijderen.
SimonV