Ik wil de functie AFRONDEN gebruiken in Excel Maar krijg telkens een foutmelding Wat doe ik fout?

Wat is hier de fout? Ik kom er niet uit.
Het heeft te maken met de functie AFRONDEN.

=ALS(AANTAL.LEGE.CELLEN(F10:H10)=3;"";GEMIDDELDE(F10/$F$6;G10/$G$6;H10/$H$6))*10; =AFRONDEN.N.VEELVOUD(J10; 0,05)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dit wat je zoekt:
=AFRONDEN.N.VEELVOUD(ALS(AANTAL.LEGE.CELLEN(F10:H10)=3;;GEMIDDELDE(F10/$F$6;G10/$G$6;H10/$H$6));0,05)

(zo niet kun dan het Excel bestand mee sturen?)