Als je iemand toevoegt op een nieuwe msn en je ziet direct zijn naam in je lijst ipv adres betekent dit dan dat diegene je heeft geweigerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Nee, juist andersom volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken juist andersom ja,maar ik heb ook contacten in mijn lijst waar ik alleen het adres van zie.Toch hebben deze personen mij geaccepteerd,omdat ik ook met hun kan msn'en.Ik denk,dat als je hun naam ziet,dat ze je dan als "vriend" hebben geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ziet de ander nooit iets als je hem weigert
staat volgens mij ook in de voorwarden.