mijn pdf's openen -na een update - niet langer met Foxit maar voortaan met Edge. hoe dit herstellen?

eerst nooit een probleem, na update van Foxit wordt er door Chrome (Edge) geopend.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
4.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Heb er een reactie van gemaakt, dit is de procedure als Windows verkeerd ingesteld staat, het probleem lijkt hem echter te zitten in Chrome. Selecteer in het Startmenu de optie Instellingen .
Selecteer Apps > Standaard-apps.
Als u standaard-apps per bestandstype (bijvoorbeeld PDF-bestanden) wilt kiezen, schuift u omlaag en selecteert u Standaard-apps per bestandstype kiezen.
Open de Standaard-apps Kies daar Foxit https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028161/windows-10-change-default-programs

Het beste antwoord

Open Chrome en typ het volgende in de URL-balk:
chrome://settings/content
Scrol helemaal onderaan dit venster. Aan het einde is een sectie genaamd PDF-documenten.
Schakel de Open PDF-bestanden met de standaard PDF-viewer-applicatie in.
Klik op Gereed.
________________

Vanzelfsprekend heb je Foxit al als standaardapp staan:
1. Klik op Start. Klik op Instellingen.
2. Klik op Systeem.
3. Klik op Standaard-apps.
4. Klik op Foxit Reader om alle pdf-documenten hiermee te openen.
SimonV
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Het zal inderdaad een functie zijn binnen de browser.