als ik met Cinema 4d een text maak krijg ik een hele andere render dan als ik hem zie hoe los ik dit op ?

ik heb een motext gemaakt met alles er op en er aan grond muur licht effect en hem de text geel gemaakt maar nu als ik ctrl+w doe krijg ik de text grijs en veel minder mooi dan ik het had hoe is te te vermijden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wil kan ik je wel helpen maar dan zal je wel je C4D file op moeten sturen.

Antwoorden (1)

Volgens mij ben ik jou vraag nu al op 3 plaatsen tegen gekomen :o)
Er is geen simpel antwoord, volg tutorials, bekijk scenes van anderen, speel met de belichting en materialen.
Je moet niet willen rennen voordat je gewoon kan lopen, C4D is een behoorlijk complex programma wat je niet ff op een regenachtige zondagmiddag leert.
Gebruik het zelf al een jaar of vier en leer nog iedere dag nieuwe dingen.