Hoe kan je meerdere FLV bestanden in een rij converteren naar MP4?

Hallo

Ik heb 180 FLV video bestanden, graag had ik die op een stick gezet en op de tv kunnen afspelen.

Maar als ik die bestanden wil converteren via VLC media player, dan krijg ik idd mp4-bestanden, maar als ik die wil afspelen (op pc) dan krijg ik geluid met zwart beeld en de tv doet er niets mee.

Als ik een gratis programma gebruik, dan wordt er telkens een watermerk opgeplaatst en dat wil ik ook niet.

En ik zie het niet echt zitten om ze allemaal 1 per 1 te converteren via Movie maker.

Is er hier een simpele oplossing voor?

Alvast bedankt.

5 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

VLC is nu ook niet het meest geschikte programma omdat te doen, ik gebruik AVC en voor youtube films gebruik ik gewoon de youtyube downloader (youtube is ook FLV).