Hoe kan ik dit programma verwijderen?

Ik had een programma op de computer geinstaleerd omdat het bepaalde dingen zou blokkeren.Nu blokkeerd het ook dingen als bepaalde spellen en MSN, vrij irritant nu wil hem vewijderen maar hij zegt dat het wachtwoord onjuist is:s

Systeem herstel wil ook niet.Wie heeft een oplossing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk programma is het. lijkt me wel handig te weten, aangezien niet alles hetzelfde te verwijderen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heet antipron.Ik heb het geinstaleerd omdat er nog wel eens kleintjes achter zitten en ik soms ook gek word van bepaalde reclame na 22.00

Het beste antwoord

Revo-uninstaller installeren, is freeware, verwijderd programma volledig zodat niets blijft hangen. eenvoudig in gebruik. Even googlen dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Via configuratiescherm --> programma's --> een programma verwijderen?
(Vista, maar bij XP werkt het ongeveer hetzelfde)
Of krijg je dan ook dat wachtwoord probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal helpt het ook om het programma in z'n geheel opnieuw te installeren, nieuw wachtwoord te geven en daarna direct uninstall.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon hetzelfde doen als je gedaan had maar dan andersom