Kan ik de kaarten van CityMaps2Go nog downloaden?

Vroeger stond er een webpagina op de website van Ulmon (de maker van de app CityMaps2Go) waarvandaan je de kaarten gratis kon downloaden. Via de app was/is het aantal downloads namelijk beperkt, via die webpagina was er geen beperking.

Ik kan die webpagina niet meer vinden.

Is er ergens, bij Ulmon of elders, nog een webpagina te vinden waarvandaan ik kaarten voor CityMaps2Go kan downloaden?

Cryofiel
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, je kunt de kaarten van CityMaps2Go nog steeds downloaden. Ga naar de website van CityMaps2Go en klik op de knop 'Downloaden'. Volg de stappen om de kaarten te downloaden.
Bronnen:
een maand geleden