Kan je bezoekers van je wifi netwerk via een pop-up eerst een welkomstbericht geven van je eigen websitepagina?

Ik heb een wifi router gekocht, maar ben benieuwd of het mogelijk is, wat ik op campings heb gezien en in de trein, dat als mensen het aanklikken er een pop-up komt (of dat ze desnoods eerst naar de browser moeten gaan) waar je een scherm van je eigen website krijgt met de vraag of ze de voorwaarden accepteren. In de trein kreeg je ook extra reisinformatie.

Het zou ook handig zijn als je controle kan houden en bijvoorbeeld kan instellen hoe lang een wifi-sessie duurt.

Ik heb een UPC Technicolor TC7200 rouder/modem en krijg verschillende opties aangeboden, zie screenshots

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het geen wat jij wilt is helaas niet mogelijk met een standaard router van UPC.
Routers die dit o.a. kunnen zijn de Linksys DD-WRT routers.
Deze kan je flashen met een stukje software.

Zie bron voor meer informatie.