Hoe behoud ik de 'vlaggetjes' in Outlook op Windows 10 op meerdere pc's in hetzelfde netwerk?

De pc's op het werk zijn overgegaan op Windows 10. Ik werk op verschillende apparaten, en log daar in met mijn eigen account.

Al mijn mails en mappen zie ik wel op welke pc ik ook inlog, maar als ik bij PC1 een mail markeer met een 'vlaggetje', dan zie ik dit niet terug als ik op PC2 inlog.
Moet ik ergens een instelling aanpassen? Of is dit iets wat ik aan de IT afdeling moet vragen?
Toen we met Windows 7 werkten had ik geen problemen hiermee.
We werken met Office 2017.

Toegevoegd na 4 uur:
Het gaat om het vlaggetje dat ik bij de mail in kwestie heb geplaatst, ik zie wel het venster waar normaal gezien al je gemarkeerde items staan.

Ritsuka
6 jaar geleden
in: Software
4.6K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk worden view settings niet meegenomen in je gebruikers profiel en moet je die per client PC instellen(erg slordig van IT beheer) Dus je moet de custom view zo aanpassen dat je vlaggetjes weer zichtbaar worden. Zie hieronder helaas in het Engels:

1. View | Current View | Customize Current View.
2. In the Customize View dialog, click Fields.
3. In the Show Fields dialog, remove Follow-up Flag and add Flag Status.
4. Click OK twice to return to the main Outlook window.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Dit is niet wat ik bedoel.
Ik zie het VENSTER waar normaal de markeringen staan wel, en de mailtjes die ik gemarkeerd had met een vlaggetje wel, alleen het vlaggetje zelf bij de mail is verdwenen.